نخستین پایگاه امداد هوایی شمال كشور در گرگان افتتاح شد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، این پایگاه در زمینی به مساحت 6 هكتار در كنار استادیوم ورزشی شهدای گرگان در روستای 'كریم آباد' افتتاح و راه اندازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در مراسم افتتاح گفت: این پروژه تا سال 89 تنها 30 درصد پیشرفت فیزیكی داشت، اما از آن سال تاكنون با تخصیص اعتبار مناسب، به بهره برداری كامل رسید.

'مجتبی اكبری' افزود: طی 4 سال تنها 12 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافت، اما در سال گذشته با همكاری استانداری گلستان و جمعیت هلال احمر كشور 25 میلیارد ریال برای این پروژه تخصیص داده شد.

وی اضافه كرد: با توجه به حادثه خیز بودن استان گلستان، این زیرساخت ها باید فراهم شود تا استان آمادگی كامل برای مقابله با بلایا را داشته باشد.

وی تصریح كرد: حمایت های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز انگیزه ای برای پیشرفت در كار بود تا بتوانیم زیرساخت های استان را در زمینه امداد و نجات ایجاد كنیم.

وی ادامه داد: در این پایگاه امداد هوایی كه دارای باند، پد پرواز و آشیانه است، سعی شده تا هر ایرادی كه دیگر پایگاه های امداد هوایی كشور دارند، نداشته باشد، به طوری كه برای پد پرواز 25 سانتیمتر بتن مسلح به كار رفته است.

7467/602





:: برچسب‌ها: تصویر , سفر , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: